Τι είναι το PPC (Pay-Per-Click);

από | Νοέ 4, 2023 | Digital Marketing Blog

Το PPC, ή Pay-Per-Click, αναφέρεται σε μια μορφή διαφημιστικού μοντέλου όπου ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στο διαφημιστικό του. Αυτό το μοντέλο είναι δημοφιλές στον κόσμο του διαδικτυακού μάρκετινγκ, καθώς παρέχει μια αποτελεσματική και μετρήσιμη μέθοδο για τον διαφημιζόμενο να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του.

Η λειτουργία του PPC είναι ως εξής:

  1. Επιλογή Λέξεων-Κλειδιών (Keywords): Ο διαφημιζόμενος επιλέγει λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το περιεχόμενο του διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας.
  2. Δημιουργία Διαφημίσεων: Δημιουργούνται διαφημίσεις που περιλαμβάνουν τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά και άλλες πληροφορίες που ενδιαφέρουν τον χρήστη.
  3. Δημοπρασία (Auction): Οι διαφημιζόμενοι συμμετέχουν σε μια δημοπρασία για να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης ή σε άλλους χώρους στο διαδίκτυο. Η δημοπρασία καθορίζει ποιος διαφημιζόμενος θα εμφανιστεί και πόσο θα πληρώσει για κάθε κλικ.
  4. Εμφάνιση Διαφημίσεων: Οι διαφημίσεις εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης ή σε άλλους χώρους στο διαδίκτυο όταν οι χρήστες ψάχνουν για τα σχετικά λέξεις-κλειδιά.
  5. Πληρωμή Με Κλικ (Pay-Per-Click): Ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή του. Η πληρωμή βασίζεται στο ποσό που έχει καθοριστεί από τη δημοπρασία.

Το PPC προσφέρει το πλεονέκτημα της ακριβούς μέτρησης της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης, καθώς ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο για τα πραγματικά αποτελέσματα που λαμβάνει.

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

Στην  ALL WEB KEYS δουλεύουμε καθημερινά στην προώθηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης (SEO) με απτά παραδείματα απο τις επιχειρήσεις που έχουμε βοηθήσει να  φτάσουν στην κορυφή της Google.
Tο πρώτο βήμα για την κορυφή στην κατάταξη αναζήτησης μπορεί να είναι ένα κλικ μακριά!

DIGITAL MARKETING

  • Search Engine Optimization
  • Content Marketing
  • Google Ads
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • Google Analytics
  • Google Search Console

Παρακολουθούμε και αναλύουμε την απόδοση της καμπάνιας, διασφαλίζοντας ότι οι στρατηγικές προσαρμόζονται ώστε να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα.